Palautusohje
Verkkokausta tilatuilla tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, muuttumaton ja jälleenmyyntikuntoinen, lisäksi tuotteen tulee olla alkuperäisessä ehjässä myyntipakkauksessaan. Tuotteen palauttamisen kustannuksista vastaa asiakas itse.
Erikoistilauksesta valmistettuja tai asiakasta varten räätälöityjä sekä tavarantoimittajalta erikseen asiakasta varten tilattuja tuotteita ei voi peruuttaa. Myöskään määrämittaan katkaistuja tai leikattuja tuotteita ei voi peruuttaa. Pelkkä tuotteen palautus ei peruuta sopimusta. Huomaa myös, että noutamatonta lähetystä ei katsota asiakaspalautukseksi. Noutamattomasta lähetykestä tilaaja on velvollinen korvaamaan tilauksen todelliset lähetys- ja palautuskustannukset, lisäksi veloitamme palautuneesta lähetyksestä aiheutuneita käsittelykuluja 15,-
Palautuksesta tulee aina ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen info(at)punavuorenrauta.fi tai puhelimitse numeroon 09 656 341 (ma - pe 8.00 - 16.00).
Pyydämme ilmoituksessanne ystävällisesti ilmoittamaan:
-
Palautuksen syyn (mikäli viottunut tai väärä tuote)
-
Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
-
Haluatteko vain palauttaa tuotteen vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle (ja hyvitämme mahd. erotuksen).
Sinulla on huolenpitovelvollisuus tuotteesta, mikäli aiot käyttää peruuttamisoikeutta. Mikäli peruutat sopimuksen tuotteen käyttöönoton jälkeen, olet velvollinen korvaamaan Punavuoren Rauta Oy:lle tuotteen arvon alentumisen. Asiakkaana olet vastuussa sellaisesta tavaroiden arvon alenemisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.
Veloitukseton palautusoikeus koskee vioittuneita tuotteita tai mikäli olette saaneet muuten virheellisen toimituksen. Toimituskuluja ei tällöin tarvitse maksaa.
Osoitteemme on (muista lisätä lähetystietoihin sähköisen saapumisilmoituksen tiedot):
Punavuoren Rauta Oy
Ristipellontie 25
00390 Helsinki
Sähköisen saapumisilmoituksen sähköposti myynti@punavuorenrauta.fi ja matkapuhelin (045 873 9252)
Palautuspisteet joihin lähetykset voi osoittaa (muista lisätä lähetystietoihin sähköisen saapumisilmoituksen tiedot):
Posti, K-Supermarket Konala
R-Kioski Konala (Matkahuolto/DHL/R-paketti)
Tai vaihtoehtoisesti suoraan myymäläämme, jolloin palautuksen käsittely on kaikkein nopeinta
Punavuoren Rauta Oy
Ristipellontie 25
00390 Helsinki
Sähköisen saapumisilmoituksen sähköposti myynti@punavuorenrauta.fi ja matkapuhelin (045 873 9252)
Saapuneesta ja hyväksytystä palautuksesta lähetetään ilmoitus Paytrailille. Hyvitystapa riippuu valitsemastanne maksutavasta.
Paytrailin asiakaspalvelu auttaa kaikissa maksutapaan liittyvissä tilanteissa
Yhteystiedot:
020 718 1830 (8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min (alv 24 %)
Asioinnin nopeuttamiseksi, otathan esille maksun tiedot.
Puhelinasiakaspalvelu on auki ma-pe klo 8-22 ja
viikonloppuisin klo 10-18.
maksutiedustelut@paytrail.com
Takuu ja mahdolliset laatuvirheet
Takuu on tuotteen valmistajan tai maahantuojan vapaaehtoinen antama lisäturva. Takuun antaja vastaa tuotteen virheettömyydestä, toiminnasta ja muista sille asetetuista laadullisista kriteereistä. Tuotetiedoissa on kerrottu tuotteen mahdollinen takuuaika. Verkkokaupan toimituksen mukana tuleva lähetyslista on samalla takuutodistus, ja se tulee säilyttää koko takuuajan. Tarkemmat takuuehdot tulee tarkistaa joko tuotteen mukana toimitetuista takuuehdoista tai suoraan tuotteen valmistajalta.
Takuuaika alkaa ostokuitin tai laskun päiväyksestä jatkuen takuun kattaman ajan verran. Takuun aikana tehdyt korjaukset, vaihdot tai muut toimenpiteet eivät pidennä tai lyhennä takuuta. Noudata tarkasti tuotteiden käyttö- ja asennusohjeita, sillä takuu korvaa vain materiaalivirheet sekä ohjeiden mukaisessa käytössä syntyneet viat. Punavuoren Rauta Oy vastaa tuotteessa mahdollisesti ilmenevästä virheestä, vaikka takuuaika olisi jo päättynyt. Tämä lakisääteinen virhevastuu kattaa myös tuotteet, joissa erillistä takuuta ei ole myönnetty.
Mikäli tuotteessa on virheitä, huolto- ja palautusjärjestelyt tulee aina sopia verkkokaupan asiakaspalvelun kanssa ennen tuotteen palauttamista, jotta voimme omalta osaltamme varmistaa asian moitteettoman hoidon.